Acum câteva săptămâni v-am prezentat „Yesterday”, clipul promoţional extins pe care Ubisoft l-a folosit pentru promovarea jocului Tom Clancy’s The Division pe posturile TV. Iată că, în ajunul lansării, Ubisoft recividează, lansând doua noi spoturi publicitare pentru acest joc: primul este realizat cu ajutorul secvenţelor CGI, în timp ce al doilea se bazează pe secvenţele de gameplay din Tom Clancy’s The Division. Le puteţi urmări mai jos.
Tom Clancy’s The Division este un hibrid de third person shooter şi RPG, ce se desfăşoară exclusiv în mediul online şi are la bază motorul grafic Snowdrop, dezvoltat de studioul Massive Entertainment special pentru acest titlu.
Jucătorii au ocazia de a deveni agenţi în The Division, o organizaţie a cărei scop este recuperarea New York-ului din mâinile mai multor grupuri criminale, oraşul-simbol de pe coasta de est a Statelor Unite ale Americii căzând pradă anarhiei dupa răspândirea unui virus periculos.
Tom Clancy’s The Division va fi lansat mâine, 8 martie 2016, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.