După cum promisese la începutul săptămânii, Ubisoft a dezvăluit aseară Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, un nou joc al seriei Ghost Recon şi o continuare directă a evenimentelor din Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Formula open world din titlul precedent a fost păstrată, precum şi posibilitatea de a aborda jocul fie single player, fie într-o echipă de maximum patru persoane, în modul co-op, acţiunea urmând să se desfăşoare acum pe misterioase insulă Auroa.
Folosită drept centru de operaţiuni de corporaţia Skell Technology, companie responsabilă pentru dezvoltarea de drone, Auroa a căzut în mâinile inamicului, reprezentat de această dată de Locotenent-colonelul Cole D. Walker, interpretat de actorul Jon Bernthal (Marvel’s The Punisher, The Walking Dead), şi unitatea sa The Wolves. Aceştia au întors armele împotriva sistemului, reprogramând dronele celor de la Skell şi transformându-le astfel în veritabile maşini de ucis.
Trimişi în recunoaştere, elicopterul lui Nomad şi al echipei sale de Ghosts este doborât, iar aceştia sfârşesc prin a fi răniţi, izolaţi pe Auroa şi vânaţi de forţele The Wolves. În încercarea de a elibera insula de sub controlul foştilor camarazi de arme, jucătorii vor avea din nou libertate completă în privinţa modurilor în care doresc să abordeze şi să rezolve misiunile, producătorii adăugând noi opţiuni tactice, cum ar fi posibilitatea de a căra corpurile inamicilor sau ale aliaţilor, camuflajul ce va permite soldaţilor să devină aproape nedetectabili sau opţiunea de a construi tabere, alături de coechipieri, pentru a gestiona mai bine echipamentul, clasele şi pregăti noi strategii.
Sistemul de personalizare a soldaţilor se va întoarce şi în Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, cu mii de combinaţii ce pot fi aplicate pentru a individualiza luptătorii Ghosts. Personajele astfel create vor putea fi folosite atât în campania principală, cât şi în modul de joc multiplayer PvP, ce va fi, la rândul său, disponibil în momentul lansării jocului.
De asemenea, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint va primi conţinut suplimentar post-lansare, Ubisoft plănuind noi misiuni legate de poveste sau noi clase de personaje. Pentru prima oară în istoria seriei Ghost Recon, vor fi adăugate şi Raid-urile, un nou tip de conţinut endgame (ce va putea fi abordat după finalizarea campaniei iniţiale).
Conţinutul suplimentar ce-şi va face apariţia timp de un an după lansarea jocului va fi inclus în ediţiile Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint Gold, Ultimate şi Wolves Collector’s Edition, alături de bonusurile deja obişnuite pentru astfel de pachete speciale. Nu în ultimul rând, cei care vor plasa o precomandă pentru joc vor primi acces la beta-ul Ghost Recon Breakpoint şi la pachetul de conţinut Sentinel Corp., ce va include echipament exclusiv.
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint va fi lansat pe 4 octombrie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC, jocul fiind dezvoltat de Ubisoft Paris, în colaborare cu studiourile Ubisoft din Bucureşti, Montpellier, Bordeaux, Odessa, Kiev, Belgrad şi Milano.