Bethesda şi id Software au dezvăluit o serie de îmbunătăţiri pe care shooter-ul multiplayer Quake Champions le va primi în viitorul apropiat. În primul rând, va fi implementat un sistem de „gore”, care va putea scoate în evidenţa mult mai bine natura violentă a acestui joc: o rachetă va putea împrăştia rămăşiţele unui inamic pe toţi pereţii, în timp ce lama de pe Gauntlet va fi capabilă să reteze bucăţi din oponenţi, după cum puteţi observa şi în trailer-ul de mai jos.
Take a peek into the development of Quake Champions’ new Gore System coming soon! #gore #quake pic.twitter.com/mAUOfiwec6
— Quake Champions (@Quake) May 4, 2018
De asemenea, Quake Champions urmează să primească boţi, cu ajutorul cărora jucătorii se vor putea antrena. Suportul pentru boţi va fi adăugat în două etape. Prima va avea loc foarte curând, iar boţii, în această fază preliminară, vor fi capabili să navigheze nivelurile, să folosească toţi campionii şi armele, însă nu şi abilităţile speciale ale acestora.
De asemenea, în primă etapă, boţii vor fi disponibili într-o selecţie limitată de moduri de joc, cum ar fi Deathmatch, Team Deathmatch şi Instagib. Ulterior, în cea de-a doua etapă, boţii vor învăţa să folosească abilităţile speciale ale campionilor şi vor fi implementaţi în mai multe moduri de joc.
Quake Champions este disponibil pentru PC, în ediţie Early Access, prin intermediul Steam şi Bethesda.net.