Update: Konami şi studioul Kojima Productions au lansat şi un clip video menit să evidenţieze diferenţele dintre cele patru versiuni ale jocului Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.
În ultima vreme am avut parte de numeroase veşti conform cărora ediţiile pentru PlayStation 4 ale jocurilor multiplatform sunt superioare omoloagelor de pe Xbox One. Iată că şi Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se adaugă acestei liste, studioul Kojima Productions dezvăluind rezoluţiile şi framerate-ul la care vor rula toate versiunile jocului:
După cum putem vedea în tabelul de mai sus, ediţia pentru PlayStation 4 a lui Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se va bucura de o rezoluţie FullHD 1080p la 60 de cadre pe secundă. În schimb, cei care deţin noua consola de la Microsoft vor fi nevoiţi să se mulţumească cu o rezoluţie de doar 720p, la 60fps. Variantele pentru Xbox 360 şi PlayStation 3 vor rula în rezoluţii subHD, upscalate la 720p, la doar 30 de cadre pe secundă.
Mai mult, a fost publicată şi o serie de imagini din toate ediţiile jocului, menirea acestora fiind evidenţierea diferenţelor dintre ediţiile jocului dedicate vechii generaţii de console şi cele concepute pentru PlayStation 4 şi Xbox One. Avantajele versiunilor next gen se reflectă în rezoluţia crescută a texturilor, precum şi efectele de calitate superioară (click pe fiecare imagine pentru variantele hires):
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de noapte – PlayStation 3 vs. PlayStation 4
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de zi – PlayStation 3 vs. PlayStation 4
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de noapte – Xbox 360 vs. Xbox One
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de zi – Xbox 360 vs. Xbox One
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes va fi lansat pe 20 martie 2014, pentru PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 şi Xbox One.