Bethesda şi Arkane Studios au prezentat noi secvenţe de gameplay din Prey cu ocazia Gamescom 2016. O scurtă selecţie poate fi vizionată în clipul următor, acesta dezvăluind şi una dintre abilităţile pe care le va avea la dispoziţie personajul principal din Prey: posibilitatea de a se „transforma” în obiecte inerte din mediul înconjurător, în cazul de mai jos fiind vorba de o cană.
Prin Prey, Arkane Studios îşi doreşte să spună o poveste captivantă, condimentată de elemente de horror psihologic: acţiunea din Prey va avea loc pe Talos I, o staţie spaţială ce orbitează în jurul Lunii în anul 2032.
Aflat în postura cobaiului implicat într-un experiment ce-şi propune alterarea comportamentului uman, Morgan Yu, eroul jocului, trebuie să supravieţuiască haosului ce se instaurează odată ce o formă de viaţă extraterestră (Typhon) reuşeşte să evadeze din mediul izolat unde era studiată. Explorând Talos I, acesta va afla mai multe detalii despre propriul său trecut dar şi despre noile sale abilităţi paranormale.
Prey este realizat folosind motorul grafic CryEngine şi urmează să fie lansat în cursul anului 2017, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.