Asemenea lui Duke
Nukem Forever, şi primul Prey a fost
un proiect al celor de la 3D Realms, amânat aproape zece
ani de zile, până când, cu ajutorul celor de la Human
Head, jocul a fost lansat în 2006. Spre deosebire însă de cea mai
nouă aventură a lui Duke Nukem, Prey a fost foarte bine
primit de criticii de specialitate, permiţând celor de la
3D Realms să vândă drepturile asupra numelui şi a seriei
celor de la Bethesda.
Noul publisher a apelat din nou la echipa de la Human Head
Studios pentru a realiza Prey 2, un joc
complet diferit de predecesorul său. În primul rând,
elementul definititoriu pentru gameplay-ul lui Prey,
portalurile, nu-şi vor mai face apariţia în Prey 2 şi nici
amerindianul Domasi „Tommy” Tawodi nu va mai juca rolul principal.
În schimb, jucătorii vor putea intra în pielea unui vânător
de recompense, într-un univers SF ce aduce aminte de filme precum
Blade Runner sau Star Wars.
Producătorii promit o lume de joc deschisă şi
un sistem de navigaţie fluent, în stilul
Mirror’s Edge, dar şi schimburi de focuri
intense, precum în seria Killzone. Uimitor este că
Prey 2 va folosi aceeaşi tehnologie care a stat şi la baza
primului joc din serie, motorul grafic id Tech 4. De
altfel, puteţi admira cele mai noi capturi de ecran din
Prey 2, lansate cu ocazia QuakeCon 2011, în
galeria de mai jos.