După cum v-am anunțat deja, jucătorii de Overwatch ce dețin plăci video din familia GeForce beneficiază de avantajele NVIDIA Reflex prin adăugarea acestei tehnologii în joc. NVIDIA Reflex reduce latența sistemului pentru a diminua timpul de răspuns și îmbunătăți și mai mult competitivitatea jucătorilor, oferindu-le posibilitatea de a ținti mai precis și de a reacționa mai rapid prin activarea Reflex din setările jocurilor.
John Lafleur, Overwatch Technical Director în cadrul echipei producătoare de la Blizzard Entertainment, a declarat următoarele:
NVIDIA Reflex schimbă regulile jocului cu o reducere a latenței sistemului cu până la 50%.
După câteva săptămâni de testare pe serverele de test Overwatch, NVIDIA Reflex este disponibil astăzi în varianta live a jocului, promițând o reducere a latenței sistemului cu până la 50%.
NVIDIA a anunțat, de asemenea, două noi jocuri care vor primi suport pentru tehnologia NVIDIA Reflex în curând: Rust, de la Facepunch Studios, și Ghostrunner, jocul de acțiune futurist publicat de All in! Games și 505 Games.
Helk, Project Lead, Designer & Programmer al jocului Rust, a declarat:
În Rust, toată lumea te vrea mort, iar reducerea latenței cu ajutorul Reflex asigură că te afli înaintea concurenței. Trebuie doar să pornești Reflex în meniul de opțiuni.
NVIDIA a adus câteva îmbunătățiri semnificative tehnologiei Reflex:
Aplicația NVIDIA GeForce Experience a primit un update care include:
Sursa: NVIDIA România