Electronic Arts nu face niciun fel de economii atunci când vine vorba de promovarea lui Battlefield 3. De aceasta dată, publisherul l-a angajat pe Freddie Wong pentru a realiza un nou spot publicitar pentru jocul celor de la DICE. Wong este unul dintre cei mai talentaţi creatori de videoclipuri cu efecte speciale de pe Youtube, canalul acestuia înregistrând milioane de vizualizări.
Conform spuselor lui Wong, spotul publicitar (care va fi difuzat şi la televizor) doreşte să scoată în evidenţă lucrurile pe care le poţi face în timpul unei partide online de Battlefield 3. Puteţi urmări în continuare ce-a ieşit:
Battlefield 3 a fost lansat la sfârşitul lunii octombrie, devenind cel mai bine vândut titlu din istoria celor de la Electronic Arts. Pe 13 decembrie a fost lansat şi primul pachet DLC – Back To Karkand, care conţine patru hărţi clasice din Battlefield 2, refăcute cu ajutorul motorului grafic Frostbite 2, şi un nou mod de joc – Conquest Assault.