În primele trei episoade ale jurnalului de dezvoltare a lui
RAGE,
veteranii de la id Software (DOOM, Quake) au scos în evidenţă cât
de importantă este
experienţa companiei atunci când vine vorba de realizarea acestui
nou joc,
povestea ce stă în spatele evenimentelor din
RAGE şi
arsenalul de care jucătorul se va putea bucura. În cea de-a
patra parte, accentul este pus pe prezentarea lumii de joc
din RAGE, precum şi a posibilităţilor de
gameplay pe care aceasta o oferă.
Deşi la bază este un shooter la persoana întâi în care primează
acţiunea, RAGE oferă o libertate de mişcare şi alegere
interesantă, misiunile nefiind construite într-un mod
liniar, jucătorul fiind liber să decidă în ce ordine vrea să
abordeze evenimentele. Toate aceste misiuni însă sunt
strâns legate de firul narativ al jocului, existând o
sumedenie de personaje memorabile ce pot fi întâlnite pe
parcursul aventurii din RAGE. De asemenea, pe lângă
poveste, nivelurile au şi anumite particularităţi de
gameplay, cum ar fi situaţia prezentată în cadrul
secvenţelor de mai jos, unde jucătorul poate profita de mediul umed
dintr-un nivel ce are loc într-o fântână pentru a-şi electrocuta
mai uşor oponenţii.
RAGE va fi lansat în Europa pe 7
octombrie, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3.