După ce au anunţat că întreaga colecţie Halo: The Master Chief Collection va fi adaptată pentru PC, cei de la 343 Industries (studio ce aparţine de Microsoft) au preferat să păstreze liniştea în privinţa acestui proiect.
Conform anunţului iniţial, titlurile Halo incluse în această colecţie vor fi lansate în etape, în ordinea cronologică a poveştii din serie: Halo: Reach va fi primul joc din Master Chief Collection ce va fi disponibil şi pe PC, acesta urmând să fie succedat de apariţiile treptate ale Halo: Combat Evolved (în ediţia remasterizată Anniversary), Halo 2 (în ediţia remasterizată Anniversary), Halo 3, Halo 3: ODST (campania) şi Halo 4.
Pentru realizarea acestor versiuni de PC, 343 Industries lucrează alături de studiourile Splash Damage şi Ruffian, jocurile din Halo: The Master Chief Collection urmând să fie adaptate cum se cuvine pentru această platformă, cu suport pentru ajustarea FOV-ului, monitoare ultra-wide, rezoluţie 4K, 60 de cadre pe secundă etc.
După această perioadă de aşteptare, 343 Industries a revenit cu detalii referitoare la cerinţele de sistem pentru Halo: Reach pe PC, ce pot fi consultate în detaliu prin intermediul imaginii de mai sus. Nu toate veştile sunt însă bune: pentru început, versiunea iniţială a jocului nu va oferi suport pentru multiplayer cross-platform decât între ediţia pentru Windows Store/Game Pass şi cea pentru Steam. Interoperabilitatea cu versiunea pentru Xbox One va fi adăugată într-un update viitor.
Încă aşteptam noutăţi în privinţa datei de lansare a jocului Halo: Reach pe PC.