Dead Island a fost anunţat încă din 2008 de
echipa poloneză de la Techland, cunoscută mai ales datorită seriei
Call of Juarez. Cel mai probabil din cauza aglomerării de
proiecte importante, cei de la Techland au fost nevoiţi să
amâne jocul de mai multe ori, abia în acest an fiindu-i
aşteptată lansarea oficială.
Dead Island este un survival horror a cărui acţiune va
fi vizualizată la persoana întâi, asemenea first person
shooterelor convenţionale. Spre deosebire de acestea însă, titlul
celor de la Techland va oferi un mediu de joc
deschis, pe care jucătorii vor fi liberi să-l străbată în
lung şi-n lat, pe jos sau cu ajutorul vehiculelor.
După cum o spune şi numele jocului, acţiunea va avea loc pe o
insulă exotică, folosită iniţial drept destinaţie turistică. După o
noapte de beţie, personajul principal se trezeşte în mijlocul unei
invazii a morţilor vii, majoritatea locuitorilor insulei şi
a vizitatorilor fiind transformaţi în zombie.
Jocul va putea fi abordat atât în mod single player, cât
şi cooperativ online sau local, alături de încă trei
prieteni. Pe lângă posibilitatea de a conduce vehicule, în Dead
Island jucătorii vor putea să-şi creeze propriile
arme, combinând diferite obiecte din decor, într-un mod
asemănător cu ce întâlneam în Dead Rising 2. Câteva secvenţe de
gameplay spun însă mai mult decât o mie de cuvinte, aşa că vă invit
să aruncaţi o privire asupra prezentării jocului, realizată de
Vincent Kummer, brand manager-ul Dead Island:
Dead Island urmează a fi publicat de Deep Silver la
începutul lunii august 2011, pentru PC, Xbox 360 şi
PlayStation 3.