BioShock: Infinite este fără urmă de îndoială
unul dintre cele mai aşteptate titluri ale anului viitor, după cum
aţi putut afla şi din
topul celor mai bune jocuri prezentate la E3 2011. Spre
deosebire de BioShock 2, de dezvoltarea căruia s-a
ocupat o altă divizie 2K Games – 2K Marin, BioShock:
Infinite va fi dezvoltat de acelaşi studio care a produs
şi primul BioShock. Este vorba despre
Irrational Games, condus de Kevin
Levine.
Pentru noul BioShock, Levine şi echipa sa pregătesc noi suprize,
una dintre acestea fiind mecanica de joc ce poartă numele
„Tears”. Conform celor de la Irrational
Games, lumea în care se desfăşoară acţiunea din
BioShock: Infinite este împărţită în mai
multe dimensiuni, care coexistă în acelaşi spaţiu. Astfel,
lucrurile pot diferi semnificativ de la o dimensiune la alta,
personajul principal fiind totuşi limitat la cea implicită, în care
există oraşul suspendat Columbia. Pe de altă parte, partenera
acestuia, Elizabeth, are acces la anumite porţiuni ale
acestor dimensiuni paralele, fiind capabilă să
materializeze aceste obiecte în dimensiunea în care are loc
acţiunea propriu-zisă. Mai multe explicaţii despre cum va funcţiona
„Tears” puteţi afla vizionând secvenţele de mai
jos:
BioShock: Infinite va rula folosind o versiune
modificată a motorului grafic Unreal Engine 3,
jocul fiind aşteptat în 2012, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3.
Versiunea dedicată consolei Sony va oferi suport pentru
motion controllerul PlayStation Move şi va
include, pe acelaşi disc Blu-ray, o variantă completă a primului
titlu din seria BioShock.