Bandai Namco Entertainment a publicat, prin intermediul secțiunii de suport a propriului site, câteva detalii tehnice despre Elden Ring, viitorul joc al studioului From Software. Este vorba despre mult așteptata colaborare dintre Hidetaka Miyazaki (Dark Souls, Bloodborne) și George R. R. Martin (autorul romanelor A Song of Ice and Fire, care au stat la baza serialului Game of Thrones).
Astfel, am aflat rezoluțiile și framerate-urile la care jocul Elden Ring urmează să ruleze pe fiecare platformă, dar și alte detalii tehnice, precum faptul că jocul celor de la From Software va beneficia de o implementare de Ray Tracing, ce va sosi pentru PlayStation 5, Xbox Series X și PC printr-un update ulterior.
Versiunea pentru PlayStation 4 a jocului Elden Ring va putea fi rulată și pe PlayStation 5, iar salvările de PS4 importate și în versiunea nativă de PS5. Odată importate pe PS5, aceste salvări nu vor mai putea fi folosite pe PS4. Versiunile de Xbox folosesc aceleași salvări, indiferent de modelul consolei pe care jocul este rulat.
Pe consolele de nouă generație, Elden Ring va oferi doua moduri de afișare: Performance Priority Mode (rezoluția și detaliile sunt ajustate în timp real pentru a menține un framerate cât mai apropiat de 60fps) și Resolution Priority Mode (rezoluția este împinsă la limita sa maximă, păstrându-se un framerate minim de 30fps).
De asemenea, vor apărea diferențe în ceea ce privește detaliile vegetației și ale altor obiecte în funcție de consola pe care Elden Ring va fi rulat.
Elden Ring va fi lansat pe 25 februarie 2022, în versiuni pentru PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One și PC. Jucătorii vor putea încerca însă Elden Ring mai devreme: o sesiune de testare publică (Closed Network Test) va avea loc în intervalul 12 – 15 noiembrie 2021 pe console.