Deși își trage o parte din inspirație din jocurile de tip MMO (massive multiplayer online), Diablo IV se pare că va avea o finalitate și nu își va forța jucătorii să facă un grinding etern pentru dobândirea de item-uri și mai performante și îmbunătățirea propriilor eroi.
Astfel, într-un interviu acordat colegilor de la GamesRadar, Joe Piepiora (associate game director pentru Diablo IV in cadrul Blizzard Entertainment) a declarat că jocul nu a fost gândit pentru fi jucat în continuu, pentru totdeauna. Evident, va exista conținut și pentru cei ale căror personaje depășesc nivelul 100, însă acesta este mai degrabă gândit pentru a vedea până în ce punct poți forța progresul alături de eroul tău și nu pentru a intra într-un cerc vicios de grinding continuu.
După terminarea campaniei vei debloca “capstone dungeon”, iar după finalizarea acestuia vei debloca următorul world tier de dificultate. În timp ce repeți acest proces de câteva ori, pentru a parcurge fiecare nivel de dificultate disponibil, vei putea strânge și cheltui glyphs pentru a debloca versiunile “nightmare” ale dungeon-urilor sau vei putea îndeplini obiective oferite de un copac blestemat din Sanctuary. În fine, la final, vei fi gata să înfrunți bossul cu adevărat final.
“La atingerea nivelului 100, vom avea întâlnirea cu un boss, o confruntare finală, unde ne dorim ca jucătorii să aibă parte de o experiență extraordinar, dar extraordinar, de dificilă. Jucătorii care ating nivelul 100 se vor chinui foarte mult cu acest boss”, a spus Piepiora, recunoscând că producătorii au dorit să ofere experților în Diablo IV un astfel de țel final, o metodă supremă de a demonstra de ce este în stare personajul pe care l-ai clădit cu atâta truda. Învingerea acestui boss va fi răsplătită cu elemente cosmetice și alte recompense, însă acolo se va opri colecționarea de echipament mai puternic. “Acela este scopul final pentru care ai strâns echipamentul din joc, pentru a te lupta cu acel boss”.
Evident, Joe Piepiora a evitat să dezvăluie identitatea acestui boss suprem din Diablo IV.
Diablo IV va fi lansat pe 6 iunie 2023, în ediții pentru PC (Windows), Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5 și PlayStation 4. Cei care aleg să plaseze o precomandă pentru joc vor avea acces la Diablo IV cu câteva zile mai devreme, de pe 2 iunie 2023.
De asemenea, toți doritorii vor putea încerca jocul în cadrul unui beta test final, numit “Server Slam”, ce se va desfășura în perioada 12 – 14 mai 2023, și va fi disponibil pe toate platformele.
Sursa: PC Gamer