Compania franceză Absoloo are un obiect de activitate exotic: comercializarea de jucării sexuale. Totuşi, chiar şi în aceste condiţii, francezii nu s-au putut abţine să nu pună la punct o campanie promoţională bazată pe lansarea lui Diablo III.
Legendele urbane conform cărora barbaţii urmau să-şi ia liber de la muncă pentru a se juca Diablo III toată ziua, neglijându-şi astfel prietenele/iubitele/nevestele, au ajuns şi la urechile minţilor luminate din Absoloo.
Aşadar, compania franceză a pus la punct o promoţie, prin intermediul căreia fiecare doamnă sau domnişoară „neglijată” de partenerul de viaţă (căzut în mrejele lui Diablo III) poate primi gratuit un vibrator dacă îndeplineşte o simplă condiţie. Care este aceasta? Simplu, postarea pe Facebook a unei fotografii în care să apară persoana „vătămată”, alături de un exemplar al jocului Diablo III, demonstrând astfel că, într-adevăr, bărbatul i-a fost „răpit”de diavol.
Dacă această condiţie este îndeplinită cu succes, Absoloo le trimite doritoarelor un cod promoţional, prin intermediul căruia îşi pot „adopta” noul „companion” de pe site-ul companiei. Rezultatele pot fi admirate pe pagina de Facebook a celor de la Absoloo.