Organizația britanică de esports Fnatic a atras o nouă rundă de investiții, în valoare de 10 milioane de dolari și a lansat o campanie de crowdfunding prin intermediul căreia fanii pot investi și ei în companie.
La noua injecție de capital au participat firma de investiții Beringea și investitori actuali în Fnatic, printre care Unbound, LVL1 Group și JHD.
Citește și: Echipa de esports a lui David Beckham va fi listată pe bursă
Până acum, organizația a atras investiții în valoare de 35 de milioane de dolari.
Campania de crowdfunding le oferă fanilor posibilitatea să investească direct, prin intermediul platformei Crowdcube. Investitorii individuali atrași astfel vor avea un cuvând de spus în ceea ce privește strategia de viitor a Fnatic, la fel cum se întâmplă și cu acționarii în marile companii listate pe burse.
Organizația este foarte populară în Vest, unde se află, în acest an, pe locul doi în topul celor mai urmărite echipe de esports. Până acum au fost vizionate, în 2020, 110 milioane de ore de conținut legat de organizație.
Citește și: Copiii golesc cardurile părinților pe site-uri de pariuri pentru jocuri video
Fnatic este susținută și de mărci celebre, printre care amintim BMW, Gucci, One Plus, Hisense și AMD. Recent, acestora li s-a alăturat și producătorul italian de cafea Lavazza.
Sursa: Sportspromedia.com, Fnatic