Netflix ia serios în considerare lansarea unui serviciu de gaming în cloud, a declarat Mike Verdu, vicepreședinte al companiei responsabil cu jocurile video, la conferința TechCrunch Disrupt.
Serviciul de streaming video oferă deja acces la aproape 30 de jocuri pe platforma sa Netflix Games. Până la sfârșitul anului, compania vrea să găzduiască 50 de titluri.
Potrivit lui Verdu, Netflix lucrează în acest moment, împreună cu partenerii săi, la 55 de jocuri.
„Luăm foarte serios în considerare o ofertă de jocuri cloud pentru a ajunge la abonații noștri care folosesc televizoare și PC-uri”, a spus Verdu.
Pe piața de cloud gaming s-au întâmplat multe lucruri în ultima perioadă. Google a anunțat că închide serviciul Stadia, chiar în perioada în care doi mari producători de hardware de gaming, Logitech G și Razer, au anunțat console portabile optimizate pentru serviciile de gaming în cloud.
Mai mult, producătorii de televizoare oferă în număr tot mai mare suport pentru servicii precum Nvidia GeForce Now, Amazon Luna sau Xbox Cloud Gaming.
Netflix crede că va reuși acolo unde Google a eșuat deoarece serviciul său de gaming în cloud va fi un beneficiu suplimentar oferit abonaților la platforma de streaming video. Compania ar putea fi nevoită să pivoteze spre acest mod de business deoarece Netflix Games nu se bucură deocamdată de succes. Potrivit unei analize a CNBC, 99% dintre utilizatorii serviciului de streaming nu accesaseră, până în luna august a acestui an, jocurile video de pe platformă.
Piața de gaming în cloud va ajunge la o valoare de 2,4 miliarde de dolari la sfârșitul acestui an, veniturile fiind mai mari cu 74% comparativ cu cele înregistrate în 2021, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare a pieței Newzoo.