Publisher-ul Activision Blizzard a anunţat achiziţionarea celor de King Digital Entertainment, tranzacţia realizându-se în schimbul unei sume impresionante: nu mai puţin de 5,9 miliarde de dolari americani.
Astfel, Activsion Blizzard îşi însuşeşte una dintre cele mai de succes reţele de jocuri pentru mobile, cu peste jumătate de miliard de utilizatori în fiecare lună, activi în 196 de ţări de pe glob, precum şi zece dintre cele mai importante francize de jocuri din lume.
Pentru cei care nu ştiţi, King Digital Entertainment a realizat jocul puzzle free-to-play Candy Crush Saga, unul dintre cele mai de succes astfel de titluri din lume. Acesta, alături de Candy Crush Soda Saga, au intrat în topul jocurilor mobile care au generat cele mai mari încasări în Statele Unite ale Americii.
În ciuda acestei investiţii imense, Activision Blizzard rămâne cea mai profitabilă şi de succes companie independentă din domeniul entertainment-ului, cifra încasărilor estimate pentru anul 2016 fiind crescută cu 30% în urma acestei achiziţii. King Digital Entertainment va continua să opereze ca o entitate independentă, sub actuala conducere.
Activision Blizzard urmează să lanseze câteva dintre cele mai aşteptate jocuri ale acestui sfârşit de an: StarCraft II: Legacy of The Void de la Blizzard Entertainment, aşteptat pe 10 noiembrie 2015, dar şi Call of Duty: Black Ops 3, de la Treyarch, programat pentru 6 noiembrie 2015.