Jucătorii de American Truck Simulator (ATS) sunt țintiți cu reclame, chiar în joc, de o mare companie de logistică.
Schneider National caută șoferi pentru flota sa masivă de camioane. Iar mulți dintre amatorii de ATS sunt camionagii. Compania a cumpărat reclame care sunt afișate în locuri populare din joc.
Până acum dezvoltatorul SCS Software, din Cehia, a folosit billboard-uri în ATS doar pentru a face anumite anunțuri.
Acesta este un proiect pilot. Dacă se dovedește a fi un succes, programul va fi extins și în mai popularul titlu Euro Truck Simulator 2.
Citește și: Google a eliminat jocul Slavery Simulator din Play Store
În industria mondială a transportatorilor rutieri există o criză de șoferi. Cei mai mulți jucători de ATS nu sunt deranjați de reclame.
„Bună, realistă, nu este iritantă, modalitate de promovare utilă și inteligentă”, a scris un gamer pe Twitter.
Un alt simulator care a atras atenția marilor companii este Farming Simulator. Giants Software, dezvoltatorul popularului titlu, este asaltat cu cereri de la producătorii de utilaje agricole care doresc ca tractoarele și echipamentele lor să fie introduse în joc.
Simulatoarele sunt tot mai populare. Potrivit Statista, această nișă va crește constant și va ajunge la o valoare de 24,14 miliarde de dolari în 2027. În 2022, veniturile înregistrate pe acest segment de jocuri video au fost de peste 16 miliarde de dolari.
Sursa: SCS Software