Pasiunile pentru
World of WarCraft si
StarCraft l-au împins pe Ryan Winzen să se apuce
de un proiect ambiţios, realizat cu ajutorul editorului inclus în
pachetul
StarCraft II: Wings of Liberty, prin
intermediul căruia dorea să realizeze o replică pentru
World of WarCraft a cărei acţiune să se desfăşoare însă în
universul StarCraft. Zis şi făcut, aşa a luat nastere
World of StarCraft, denumire care nu a picat prea bine
departamentului legal din cadrul Blizzard Entertainment.
Astfel, Ryan Winzen a fost invitat la sediul Blizzard, unde
munca sa a fost evaluată, cei de la Blizzard considerând că
proiectul tânărului entuziast are potenţial şi
acordându-i acestuia dreptul să-şi continue iniţiativa, sub un alt
nume însă. Impulsionat de încurajările venite dinspre Blizzard,
Winzen a abandonat şcoala, a strâns o echipă în jurul lui şi a
continuat lucrul la StarCraft Universe: Chronicles of
Fate – noul nume aprobat şi de părinţii seriei
StarCraft.
După spusele echipei producătoare, StarCraft Universe:
Chronicles of Fate se doreşte a fi o colecţie de hărţi
custom pentru StarCraft II, prin intermediul cărora Winzen şi
colaboratorii săi încearcă să reproducă feeling-ul
raidurilor din titluri MMO precum World of WarCraft, folosind însă
personaje şi decoruri din universul StarCraft.
StarCraft Universe: Chronicles of Fate va fi publicat
oficial prin intermediul Battle.net în cursul acestui an,
Ryan Winzen şi echipa sa fiind asteptaţi şi la ediţia BlizzCon
(eveniment organizat de Blizzard pentru a-şi prezenta propriile
jocuri) din acest an.