Numărul de gameri care se pot alătura unei sesiuni online a unui joc multiplayer a fost dintotdeauna o problemă. Chiar şi jocurile de tip MMO, care promit interacţiune între mii şi mii de jucători, nu se achită de aceste sarcini decât în anumite condiţii restrictive, iar shooterele înca se chinuie să acomodeze 64 de jucători în aceeaşi sesiune online.
MuchDifferent, o organizaţie non-profit din Suedia, doreşte să corecteze exact acest neajuns. Suedezii au devoltat o tehnologie în acest sens, implementată mai apoi într-un first person shooter simplist, realizat pe baza motorului grafic Unity. Numele acestui „experiment” este Man vs. Machine, scopul său fiind reunirea unui număr de aproape 1000 de jucători în aceeaşi sesiune multiplayer, fără apariţia nedoritului lag.
Testul s-a dovedit a fi un succes, în seara zilei de 29 ianuarie 2012 nu mai puţin de 999 de gameri jucând în acelaşi timp Man vs. Machine. Dovada o aveţi în secvenţele video de mai jos:
În ciuda experimentului realizat cu succes, Man vs. Machine nu va fi transformat într-un joc complet, de sine stătător. Scopul celor de la MuchDifferent este oferirea acestei tehnologii către studiourile producătoare interesate, în vederea apariţiei pe piaţă a unor jocuri multiplayer cu adevărat epice.