Blizzard Entertainment a recunoscut în mod oficial că a renunţat la dezvoltarea proiectului Titan, jocul ce se dorea un succesor pentru MMORPG-ul World of Warcraft. Lucrul la Titan ar fi început acum şapte ani, însă, într-o conferinţă telefonică ţinută cu un an în urmă alături de investitori, Blizzard a recunoscut că Titan a suferit schimbări majore şi va fi reimaginat, urmând să nu mai fie un MMORPG bazat pe abonament lunar.
Mike Morhaime, co-fondator şi CEO al Blizzard Entertainment, a recunoscut că Titan era gândit drept “cel mai ambiţios proiect pe care ţi l-ai fi putut imagina”, dar, în final, “lucrurile pur şi simplu nu s-au legat”. Morhaime a adăugat că pur şi simplu Titan nu era “fun” şi, după o perioadă de reevaluare, au hotărât să renunţe complet la proiect.
De asemenea, conducerea Blizzard a recunoscut ca un rol important în decizia de anulare l-a jucat şi World of Warcraft: compania nu a dorit să aloce resurse suplimentare unui al doilea titlu de tip MMO şi a decis să se concentreze pe dezvoltarea universului WoW. Nu în ultimul rând, Blizzard Entertainment nu a dorit să fie catalogată drept “compania care realizează doar MMORPG-uri”. Membrii echipei care lucra la Titan vor fi repartizaţi la alte proiecte Blizzard.
Deşi Blizzard nu a dezvăluit niciodată Titan în mod oficial, zvonurile vorbeau despre cum jocul ar fi fost bazat pe istoria omenirii, accentul fiind pus pe legendele şi miturile unor civilizaţii precum grecii, romanii sau vikingii. În discuţie ar fi apărut şi conceptul de călătorie prin timp, Titan fiind plănuit atât pentru PC, cât şi pentru console. Odată cu anularea jocului, toate aceste zvonuri ar trebui însă date uitării.