Sony Interactive Entertainment și studioul Ballistic Moon au revenit cu câteva detalii legate de versiunea pentru PC a remake-ului Until Dawn, inclusiv lista completă de cerințe de sistem ale jocului.
Astfel, remake-ul Until Dawn, realizat cu ajutorul Unreal Engine 5, va oferi suport complet pentru controller-ul DualSense și pe PC, inclusiv pentru feedback-ul haptic și triggerele rezistive disponibile pe acest dispozitiv. Va fi oferit suport și pentru controllerele compatibile cu Steam Input.
De asemenea, precum orice joc modern conceput pentru PC, Until Dawn va oferi opțiuni de upscaling și reconstrucție via AI prin intermediul tehnologiilor NVIDIA DLSS 3 și AMD FSR 3. Versiunea DLSS ce urmează să fie utilizată este 3.7, care va oferi atât funcția Super Resolution (reconstrucția de la o rezoluție inferioară cu ajutorul AI-ului), cât și Frame Generation pentru plăcile video din familia RTX 40. Until Dawn pentru PC va include și suport pentru NVIDIA Reflex, pentru a reduce latența.
De asemenea, în cazul tehnologiei FidelityFX Super Resolution de la AMD, Until Dawn va oferi suport pentru FSR versiunea 3.1, inclusiv pentru componenta Frame Generation, care ar trebui să funcționeze pe orice placă video modernă.
O altă caracteristică a jocurilor contemporane pentru PC care nu lipsește din Until Dawn este suportul pentru rezoluții ultra-wide, cum ar fi cele cu aspect ratio de 21:9 sau 32:9.
Nu în ultimul rând, din Until Dawn pentru PC nu vor lipsi efectele vizuale bazate pe Ray Tracing, cum ar fi ambient occlusion, umbrele și reflexiile ray-traced. Framerate-ul va putea fi deblocat, pentru a acomoda configurațiile care oferă suport pentru rate de refresh ridicate.
Remake-ul Until Dawn va fi lansat pe 4 octombrie 2024, în versiuni pentru PlayStation 5 și PC (Steam și Epic Games Store).
Sursa: PlayStation Blog