Team 17 a lansat cel de-al treilea developer diary pentru viitorul Worms Revolution. Din nou avem de-a face cu un interviu, de această dată cu Kelvin Aston, senior producer al jocului, discuţia fiind dedicată noilor clase de viermi şi posibilităţilor de personalizare a nevertebratelor din Worms Revolution.
Jucătorii îşi vor putea crea acum echipe din viermi soldaţi (similari cu viermii apăruţi în toate jocurile Worms precedente), viermi scout (mai mici, mai agili şi rapizi, însă şi mai puţin rezistenţi), viermi scientist (clasă de suport, capabilă să ofere diverse avantaje coechipierilor) şi viermi heavy (greoi şi mari, însă foarte rezistenţi). Toţi aceşti viermi vor putea fi personalizaţi cu diverse pălării, peruci etc.
Worms Revolution este construit folosind un motor grafic complet nou, păstrând însă gameplay-ul clasic, bidimensional, al seriei: au fost adăugate obiecte afectate de un nou motor fizic, apă dinamică (în care viermii pot înota sau se pot lupta), precum şi relief 3D.
Worms Revolution va fi lansat în toamna acestui an, pentru PC şi console (via PlayStation Network şi Xbox Live).