Game Developers Conference 2012 a fost ocazia perfectă pentru ca Epic Games să promoveze din nou Unreal Engine 3, motorul grafic care, de ani buni, domină piaţa jocurilor video.
De-a lungul timpului, de la Rainbow Six: Vegas (primul joc comercial care a folosit UE3) şi până la recentele Batman Arkham City (PC/Xbox 360/PS3), Gears of War 3 (Xbox 360) sau Infinity Blade II (iOS), Unreal Engine 3 şi-a demonstrat flexibilitatea, echipa de la Epic Games îmbunătăţind permanent această tehnologie.
Lăsând la o parte prezentarea viitoarei generaţii Unreal Engine 4 (desfăşurată în spatele uşilor închise şi doar către parteneri), Epic Games a pus accent şi pe şi capabilităţile noi ale actualului Unreal Engine 3, printr-un nou material video, pe care-l puteţi urmări în continuare.
De asemenea, în cursul serii trecute, Mike Capps, preşedintele celor de la Epic Games a fost prezent pe scena conferinţei de presă organizate de Apple pentru a anunţa noul iPad. Oficialul Epic Games a prezentat în premieră Infinity Blade: Dungeons, un joc special dezvoltat folosind Unreal Engine 3 pentru noul iPad. Spre deosebire de primele titluri ale seriei, Infinity Blade: Dungeons abordează genul RPG dungeon crawler, foarte asemănător ca gameplay cu seria Diablo.
Noul iPad este motorizat de un chip Apple A5X (CPU dual core, GPU quad core) şi foloseşte un afişaj retina display cu o rezoluţie de 2048×1536, Mike Capps afirmând că atât rezoluţia, cât şi cantitatea de memorie a dispozitivului depăşesc oferta consolelor de generaţie actuală (Xbox 360 şi PlayStation 3).