THQ Nordic îşi continuă parcă interminabila serie de achiziţii, însuşindu-şi, de această dată, studioul Gunfire Games din Austin, Texas, Statele Unite ale Americii. Gunfire Games a fost fondat în 2014, din foşti membri ai defunctului studio Vigil Games, şi este cunoscut mai ales datorită seriei Darksiders. Vigil Games, alături de fostul publisher THQ, a realizat primele două titluri Darksiders, în timp ce Gunfire s-a ocupat de remasterizarea Darksiders II: Deathinitive Edition, precum şi de recentul Darksiders III.
Achiziţia include întreaga echipă de dezvoltare, formată din 63 de persoane, precum şi drepturile asupra tuturor proprietăţilor intelectuale deţinute de Gunfire Games. Preţul tranzacţiei în urma căreia Gunfire a trecut în “curtea” celor de la THQ Nordic nu a fost dezvăluit, însă publisher-ul speră să-şi recupereze investiţia în termen de 3-4 ani, pe măsură ce următoarele proiecte ale studioului vor fi lansate.
Gunfire Games va continua să funcţioneze ca un studio independent, sub supervizarea diviziei THQ Nordic GmbH din Viena, Austria. Echipa va continua să se concentreze pe experienţe action/adventure şi online/co-op, jucabile atât pe PC şi console, cât şi în VR, şi îşi va menţine relaţiile de colaborare cu toţi partenerii deja existenţi. Gunfire Games va continua să fie condus de CEO-ul David Adams, iar toţi membrii fondatori îşi vor păstra rolurile în cadrul studioului.
Între timp, următorul titlu al seriei Darksiders – Darksiders Genesis – va fi produs de studioul Airship Syndicate, acesta urmând să se bazeze pe o formulă diferită faţă de restul seriei. Genesis va folosi o perpectivă isometrică, promiţând gameplay de tip action RPG şi hack’n’slash, accentul urmând să fie pus pe abordarea în mod cooperativ, în prim plan aflându-se, de această dată, cel de-al patrulea călăreţ al Apocalipsei: Strife. Darksiders Genesis este aşteptat în cursul acestui an, pentru PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC şi Google Stadia.
Tot în tabăra THQ Nordic, a fost confirmat faptul că studioul Volition Inc. lucrează la un nou joc din cadrul seriei principale Saints Row, primul de la Saints Row IV (lansat în 2013). De asemenea, dezvoltarea jocului Dead Island 2 (şi a întregii serii de aici înainte) a fost preluată de Dambuster Studios, echipa din spatele semi-rateului Homefront: The Revolution.