Cei de la Capcom au început să creeze din ce în ce mai multă confuzie în legătură cu jocurile lor şi update-urile pentru acestea. A devenit deja un obicei ca publisher-ul nipon să lanseze titluri urmate de diferite update-uri, fie sub formă de DLC-uri, fie drept produse de sine stătătoare noi, pe care utilizatorii sunt nevoiţi să le achiziţioneze din nou.
S-a întâmplat cu Dead Rising 2 (şi versiunea revizuită Dead Rising 2: Off the Record), s-a întâmplat cu Street Fighter IV (urmat de cele două ediţii Super şi Arcade Edition) şi cu Marvel vs. Capcom 3 (pentru care versiunea Ultimate Marvel vs. Capcom 3 a trebuit achiziţionată ca produs separat).
Tocmai când ne obişnuisem cu ideea de a cumpăra un joc vechi acompaniat de DLC la un preţ de joc nou, Capcom a schimbat un pic macazul cu update-ul 2012 pentru Super Street Fighter IV Arcade Edition. De această dată, modificările (luptători în plus, balansarea mecanicilor de gameplay) au fost oferite gratuit, însă doar pentru deţinătorii versiunilor de consolă ale jocului.
Iată că, la o lună de la publicarea update-ului 2012 pentru versiunile de Xbox 360 şi PlayStation 3 ale jocului, Capcom s-a decis să anunţe acest upgrade şi pentru ediţia de PC a lui Super Street Fighter IV Arcade Edition. Acesta va mai întârzia însă, publisher-ul estimând că va reuşi să ofere patch-ul abia spre sfârşitul lunii februarie a acestui an.
Să tot cumperi produse Capcom pe PC…