Capcom a început campania de promovare agresivă a viitorului Resident Evil 7: Biohazard, folosind spotul publicitar de mai jos chiar în cadrul celui mai recent episod al serialului The Walking Dead. Este interesant faptul că publisher-ul japonez, spre deosebire de alte astfel de iniţiative, a preferat să folosească în acest scop un clip creat în întregime din secvenţe de gameplay.
Prin Resident Evil 7: Biohazard, Capcom îşi propune să revină la originile horror ale seriei, schimbând însă clasica camera third person cu o perspectivă first person. Acţiunea jocului se va desfăşura după cel de-al şaselea titlu al seriei, în zilele noastre, într-un conac aflat în paragină, lângă o plantaţie din America rurală. Eroul principal va fi Ethan Winters, care, în încercarea de a-şi găsi nevasta, ajunge în acest loc uitat de Dumnezeu.
Versiunea demo a jocului Resident Evil 7: Biohazard este acum disponibilă atât pentru PlayStation 4, cât şi pentru Xbox One, urmând să-şi facă apariţia şi pe PC (Steam) începând cu 19 decembrie.
Resident Evil 7: Biohazard va fi lansat pe 24 ianuarie 2017, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC (Steam şi Windows 10).