Ratchet & Clank: Rift Apart se lansează cu suport pentru NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex și NVIDIA RTX IO

Autor: Cosmin Aionita | 26.07.2023
Ratchet & Clank: Rift Apart se lansează cu suport pentru NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex și NVIDIA RTX IO
Foto: Sony Interactive Entertainment

Ratchet & Clank: Rift Apart, fostul titlu exclusiv pentru PS5 de la Insomniac Games, este adus pe PC de Nixxes Software. Jocul se lansează astăzi pe PC și este plin de tehnologie precum Ray Tracing în timp real, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex, NVIDIA RTX IO și multe altele. Cerințele de sistem pot fi consultate aici.

Seria Ratchet & Clank își face debutul pe PC odată cu lansarea lui Rift Apart și beneficiază de toate avantajele pe care platforma GeForce RTX le are de oferit, precum:

  • NVIDIA DLSS 3 – Multiplicator de performanță bazat pe AI. La 4K, cu toate efectele Ray Tracing activate și setări maxime, plăcile video GeForce RTX 4080 și 4090 pentru desktop pot oferi gameplay la 140+ FPS.
  • NVIDIA Reflex – reduce latența de sistem în Ratchet & Clank: Rift Apart cu până la 48%.
  • NVIDIA RTX IO – încărcarea rapidă a asset-urilor grație aportului plăcii video.
  • NVIDIA DLAA – un mod anti-aliasing bazat pe AI pentru utilizatorii care își doresc un nivel mai ridicat al calității imaginii.
  • Ray Tracing – Umbre, ocluzie ambientală și reflexii ray-traced vor rula la cele mai rapide viteze posibile pe nuclee RT dedicate, aflate pe plăcile video GeForce RTX

Mai multe jocuri cu DLSS 3

Printre alte jocuri noi cu suport pentru DLSS se numără:

  • Remnant II – disponibil cu DLSS 2.
  • NARAKA: BLADEPOINT – include NVIDIA DLSS 2 și NVIDIA Reflex.
  • SYNCED – se lansează vara aceasta cu DLSS 3, Reflex și Ray Tracing în timp real.
  • Wuthering Waves – se va lansa cu DLSS 3.

Reflex se găsește în peste 70 de jocuri

NVIDIA Reflex poate fi important în jocuri, pentru că reduce latența indusă de sistem, diminuând intervalul dintre comanda introdusă de jucător și executarea acțiunii aferente acesteia în joc, oferindu-i un avantaj competitiv în meciuri multiplayer, în timp ce titlurile singe player devin mai responsive.

NVIDIA Reflex este acum folosit de peste 50 de milioane de jucători în fiecare lună, este disponibil în 9 dintre top 10 jocuri de tip shooter competitiv, printre care și Counter-Strike 2 beta și este activat de 90% dintre gamerii posesori de soluții GeForce în peste cele 70 de titluri suportate.

Sursa: NVIDIA România

Urmărește Go4Games.ro pe Google News