Vestea conform căreia Ninja Theory urma să lanseze o versiune a jocului Hellblade: Senua’s Sacrifice pentru consola Nintendo Switch a ridicat câteva semne de întrebare, jocul fiind unul destul de arătos şi pretenţios din punct de vedere hardware, acesta fiind realizat cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4. Cum ar arăta un astfel de titlu adaptat pentru Nintendo Switch, s-ar pierde prea mult din fidelitatea sa grafică sau din framerate pentru a păstra experienţa de joc intactă?
Cu procesul de portare a jocului Hellblade: Senua’s Sacrifice pe Nintendo Switch a fost însărcinat studioul QLOC şi, din fericire, putem spune că polonezii s-au achitat cu brio de această sarcină. Ba mai mult, având în vedere capabilităţile hardware reduse ale consolei Nintendo Switch în comparaţie cu PlayStation 4, Xbox One sau un PC dedicat pentru gaming, rezultatele sunt de-a dreptul impresionante.
Dacă nu ne credeţi, verificaţi clipul comparativ de mai sus, care pune faţă în faţă versiunile pentru PlayStation 4 şi Nintendo Switch ale jocului celor de la Ninja Theory: deşi downgrade-ul grafic este vizibil, aceasta nu “sare în ochi” aşa cum ne-am fi aşteptat, Hellblade dovedindu-se a fi o experienţă cât se poate de consistentă şi pe platforma celor de la Nintendo. De altfel, puteţi urmări întreaga introducere a jocului, din versiunea pentru Nintendo Switch, în clipul de mai jos.
Hellblade: Senua’s Sacrifice este disponibil acum pe toate platformele actuale, pornind de la PC, trecând prin consolele PlayStation 4 şi Xbox One şi sfârşind cu proaspăt lansata ediţie pentru Nintendo Switch.