Disney, noul proprietar al Lucasfilm, a confirmat închiderea studioului de producţie LucasArts, dezvoltarea in-house a jocurilor video Star Wars nemaifiind considerată profitabilă pentru companie. În schimb, Disney vrea să păstreze doar marca LucasArts, sub care să publice eventualele viitoare jocuri, externalizate către studiouri terţe.
Dezvoltarea celor două proiecte la care LucasArts lucra în prezent – Star Wars: First Assault şi impresionantul Star Wars 1313 – a fost oprită; surse de interiorul companiei au declarat pentru Kotaku că şansele ca aceste jocuri să fie externalizate sunt minime, cel mai probabil închiderea studioului de producţie LucasArts fiind sinonimă cu anularea acestor titluri.
LucasArts are în spate o istorie de peste 30 de ani, dobândindu-şi faima în anii ’80 şi ’90 graţie jocurilor de aventură point and click (seria Monkey Island, seria Indiana Jones, Maniac Mansion, LOOM, Day of The Tentacle, The Dig, Full Throttle, Grim Fandango etc.) şi, mai apoi, datorită titlurilor inspirate din universul Star Wars (Dark Forces, Jedi Knight, X-Wing, Tie Fighter, Shadows of The Empire, Rogue Squadron, Republic Commando).