Jade Raymond, fondatoarea studiourilor Ubisoft Toronto și Motive Studios, dar și una dintre forțele creative din spatele primului joc Assassin’s Creed, a anunțat formarea Haven Entertainment Studios Inc., un nou studio de dezvoltare a jocurilor video cu sediul în Montreal, Canada. Raymond a reunit o echipă de talie mondială cu peste un deceniu de experiență și cu multe jocuri și francize extrem de populare la activ.
Inițiativa este susținută chiar de către Sony Interactive Entertainment, compania din spatele familiei de console PlayStation, ce a confirmat astăzi că va investi în noul studio și în primul său proiect, un nou titlu construit special pentru PlayStation, încă neanunțat.
Hermen Hulst, conducătorul PlayStation Studios, a declarat urmatoarele:
Compania Sony Interactive Entertainment este mândră că sprijină și investește în Haven și în viitorul său. Înțelegem provocările, dar și răsplata construirii de la zero a unor echipe creative, la fel ca Jade, prin prisma experienței sale bogate în a conduce multe dintre cele mai mari francize de jocuri. Suntem încrezători și încântați de viitorul strălucit al Haven Studios și al primului său proiect, în prezent în curs de dezvoltare.
Jade Raymond, CEO și fondator al Haven Studios, a adăugat:
Nu aș putea fi mai încântată de această oportunitate de a mă întoarce la rădăcinile mele și de a colabora cu această echipă talentată pentru a crea împreună o nouă proprietate intelectuală. Lansarea unui studio independent cu sprijinul Sony Interactive Entertainment ne oferă deplină libertate pentru a împinge creativitatea dincolo de orice limite, cu sprijinul unui publisher care înțelege profund procesul creativ de creare a jocurilor și este cunoscut pentru calitatea excepțională și pentru abordarea prin care pune jucătorul pe primul plan.
Jade Raymond, CEO și fondator al Haven Studios, a fost pasionată de jocuri încă din copilărie. A intrat în industrie ca programator și de atunci s-a concentrat pe stimularea inovației, a unor mecanici noi și a gameplay-ului inovator în jocuri de tip action-adventure și jocuri multiplayer online.
În ultimii 25 de ani, ea și-a arătat pasiunea pentru toate aspectele dezvoltării jocurilor, jucând roluri-cheie în programare, proiectare, producție, șef de studio și posturi de conducere. Este cunoscută mai ales pentru că a ajutat la crearea francizelor Assassin’s Creed și Watch Dogs, dar și pentru fondarea studioului Ubisoft din Toronto, care a dezvoltat titluri de succes precum Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist.
În ultima perioadă, Raymond a fost vicepreședintele Google Stadia Games and Entertainment. Înainte de a se alătura Google, a fost vicepreședinte și director general al grupului al Electronic Arts PopCap Vancouver și Motive Studios (Montreal), pe care le-a fondat în 2015.
Susa: PlayStation România