HyperX, divizia de periferice pentru gaming din cadrul HP Inc., a anunțat debutul campaniei Loot Drop III, un eveniment global de apreciere pentru comunitate, programat să se desfășoare până pe 26 martie. Este cel de-al treilea an consecutiv pentru campania Loot Drop, iar scopul principal este acela de a mulțumi comunității de gaming și fanilor HyperX pentru fidelitatea acestora.
Campania globală va sărbători fanii prin activități pe canale sociale, stream-uri ale influencerilor, media, giveaway-uri exclusive și oportunitatea de a câștiga diferite produse HyperX pe mai multe platforme, aprecieri pentru comunitate și lansări de produse.
La HyperX căutăm în permanență noi moduri de a interacționa cu fanii HyperX și de a îi celebra. În al treilea an, HyperX Loot Drop III arată puțin diferit, dar campania care ține două săptămâni are în continuare ca scop aprecierea clienților și aducerea comunității de gaming laolaltă prin diferite produse și activități HyperX.
– Chloe Lara, Head of International Marketing & Global Communications la HyperX.
Influencerii HyperX din regiunea EMEA vor participa în stream-uri live pe întreaga perioadă a campaniei Loot Drop III, și vor oferi coduri de discount speciale, valabile pentru o perioadă limitată și căști unice personalizate, fanii fiind îndemnați să fie atenți la stream-urile care se vor desfășura în perioada campaniei.
Pe canalele de social media HyperX EMEA, fanii vor fi încurajați să-și împărtășească configurațiile lor de gaming, și de asemenea, vor avea șansa să câștige produse HyperX.
Pentru mai multe informații despre HyperX Loot Drop III, vizitați pagina oficială a campaniei.
Sursa: HyperX