Studioul Ninja Theory a anunţat că Hellblade: Senua’s Sacrifice, cel mai recent joc al companiei, a înregistrat deja vânzări de 500 000 de exemplare, cu doar trei luni trecute de la lansare. Pentru un studio independent de dimensiuni reduse precum Ninja Theory este o adevărată realizare, jocul recuperându-şi costurile de producţie şi intrând pe profit cu trei luni mai devreme decât se aşteptau producătorii. Cu această ocazie, Ninja Theory a lansat un ultim dev diary pentru joc, pe care îl puteţi urmări mai jos.
Dezvoltarea jocului Hellblade: Senua’s Sacrifice a durat nu mai puţin de 3 ani, în toată această perioadă echipa Ninja Theory având o medie de 20 de angajaţi. Jocul e beneficiat de 75 000 de precomenzi pentru PlayStation 4 şi PC înainte de lansare, nu mai puţin de 250 000 de exemplare fiind comercializate în prima săptămână de după lansare, la preţul complet de 29,99$ / 29,99€. De asemenea, până în prezent, aproximativ jumătate dintre vânzări au fost pentru platforma PC, împărţite egal cu cele pentru PlayStation 4.
Hellblade: Senua’s Sacrifice este disponibil, exclusiv în regim digital, pentru PlayStation 4 (PlayStation Store) şi PC (Steam şi GOG).