Casa de modă italiană de lux Gucci a lansat, în parteneriat cu Microsoft, o ediție limitată a consolei Xbox Series X.
Pachetul – care include o consolă, două controllere wireless, un abonament Xbox Game Pass Ultimate și o geantă Gucci – va costa 10.000 de dolari. Produsul va fi oferit începând cu 12 noiembrie, iar doar 100 de unități vor fi disponibile.
Fiecare componentă a pachetului are branding Gucci. Pe consolă gravarea a fost făcută cu laser. „GG” are, în acest caz, două înțelesuri: inițialele lui Guccio Gucci și „Good Game”, o frază folosită de gameri.
„GG” apare și pe geantă, pe o parte. Pe cealaltă parte apare inscripția „Xbox”.
O geantă similară Gucci, din linia Fake/Not Fake, a costat aproximativ 5.800 de dolari în 2020.
Pachetul va fi disponibil în magazinele de lux Gucci din New York, Beverly Hills, Mexico City, Milano, Londra, Berlin, Beijing și Tokyo.
Industria modei încearcă să exploateze tot mai mult popularitatea actuală imensă a jocurilor video. Balenciaga a lansat haine „PS5” mai scumpe decât consola produsă de Sony, dar și îmbrăcăminte pentru personajele din popularul joc „Fortnite”.
Totodată, mai multe case de modă au lansat colecții vestimentare direct în jocuri sau chiar jocuri video.
Sursa: Polygon
CITEȘTE ȘI:
Cel mai luxos black cab londonez este PHEV, are consolă video și frigider
Șeful Amazon: Gamingul poate deveni cea mai mare formă de divertisment