Odată cu anunţarea datei de lansare pentru noul God of War, cei de la Sony Interactive Entertainment au pornit şi maşinăria de marketing menită să promoveze acest joc. Şi dacă cu spoturile publicitare la TV eram deja obişnuiţi, Sony a mers şi mai departe, promovând God of War într-o manieră inedită: în pauza unui meci din campionatul american de baschet (NBA) a fost folosită o combinaţie dintre proiecţia de secvenţe video pe suprafaţa de joc şi de clipuri afişate pe tabela de marcaj. Rezultatul îl puteţi admira în clipul de mai jos.
În God of War, deşi Kratos se întoarce în postura de erou principal, vom avea de-a face cu o faţă nouă a acestui personaj: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil şi este capabil să-şi stăpânească furia care l-a caracterizat în ultimele jocuri ale seriei. Acţiunea va avea loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preţ, ci protejarea şi dezvoltarea propriului copil, un soi de predarea a ştafetei, metaforic vorbind. Totuşi, vom avea parte în continuare de luptele spectaculoase şi execuţiile sângeroase caracteristice seriei.
De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person clasice şi îşi vor face apariţia si elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experienţă).
God of War urmează să fie lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4.