Cei de la Sony Interactive Entertainment au realizat un interviu extins cu Cory Barlog, regizorul din spatele viitorului joc God of War. În clipul de mai jos, acesta oferă numeroase detalii despre povestea jocului, despre felul în care este abordată mitologia nordică, despre personaje şi motivaţia din spatele acţiunilor acestora.
În God of War, deşi Kratos se întoarce în postura de erou principal, vom avea de-a face cu o faţă nouă a acestui personaj: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil şi este capabil să-şi stăpânească furia care l-a caracterizat în ultimele jocuri ale seriei. Acţiunea va avea loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preţ, ci protejarea şi dezvoltarea propriului copil, un soi de predarea a ştafetei, metaforic vorbind. Totuşi, vom avea parte în continuare de luptele spectaculoase şi execuţiile sângeroase caracteristice seriei.
De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person clasice şi îşi vor face apariţia si elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experienţă).
God of War urmează să fie lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4.