Acest an a început sub semnul amânărilor, lansările unor jocuri importante precum Final Fantasy VII Remake, Marvel’s The Avengers sau Cyberpunk 2077 suferind astfel de modificări. Acestei veritabile hore a întârzierilor planificate i s-a adăugat şi Dying Light 2, anunţul fiind făcut de Pawel Marchewka, CEO-ul studioului producător Techland.
Deşi cei de la Techland ţinteau primăvara acestui an drept perioadă de lansare pentru Dying Light 2, se pare că este nevoie de mai mult timp pentru ca realizatorii să-şi transforme viziunea iniţială pentru acest joc în realitate. Spre deosebire de titlurile amintite mai devreme, care au primit în schimb date de lansare noi, Dying Light 2 nu a fost încă „reprogramat”. În schimb, Marchewka a promis că Techland va reveni cu noutăţi în următoarele luni, imediat ce aceste informaţii vor fi disponibile.
Hey Survivors!
Here’s the Dying Light 2 Development Update. pic.twitter.com/CKMkAe2eD7— Dying Light (@DyingLightGame) January 20, 2020
Acţiunea din Dying Light 2 va avea loc în oraşul post-apocaliptic The City, cu 15 ani mai târziu faţă de evenimentele din primul titlu al seriei. Jucătorii vor intra în pielea lui Aiden Caldwell, unul dintre supravieţuitorii infectaţi, ale cărui abilităţi de parkour şi luptă îl vor ajuta pe parcursul poveştii. Naraţiunea, scrisă cu ajutorul lui Chris Avellone (Divinity: Original Sin 2, Fallout: New Vegas, Fallout 2, Planescape: Torment, Star Wars: Knights of The Old Republic 2), va fi afectată de hotărârile pe care eroul le va lua pe parcursul jocului.
Dying Light 2 este construit folosind C-Engine, o nouă generaţie a tehnologiei grafice dezvoltate de Techland, gândită special pentru a acomoda gameplay-ul open world action/adventure şi action-RPG al jocului. De coloana sonoră a jocului se va ocupa Olivier Deriviere (A Plague Tale: Innocence, Vampyr, Remember Me, Assassin’s Creed IV: Black Flag – Freedom Cry).
Dying Light 2 este aşteptat pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC, jocul neavând, în acest moment, o perioadă de lansare stabilită.