Încurajaţi probabil de primirea călduroasă de care Quake 2 RTX s-a bucurat, cei de la NVIDIA au luat hotărârea de a realiza mai multe remasterizări bazate pe efectele RTX ale altor jocuri clasice. Astfel, echipa NVIDIA Lightspeed Studios, responsabilă pentru adaptarea clasicului first person shooter de la id Software pentru ray-tracing-ul realizat prin intermediul RTX, va fi extinsă, compania listând deja anunţuri pentru posturi noi în cadrul acestui studio.
Conform acestui anunţ, NVIDIA va alege cu atenţie unele dintre cele mai renumite jocuri ale ultimelor decenii pentru a le aduce în “epoca ray-tracing”. Gameplay-ul acestora va fi păstrat, însă prezentarea grafică va fi îmbunătăţită graţie tehnologiei RTX. Se pare că primul titlu care va beneficia de acest tratament a fost deja ales, dar NVIDIA încă nu-l poate dezvălui.
Cert este ca recentul Quake 2 RTX a fost un experiment bine venit, această ediţie remasterizată folosind path tracing, o o tehnică de ray tracing care unifică efecte precum iluminarea globală, umbrele, reflexiile şi refracţiile într-un singur algoritm.
Trebuie să recunoaştem că suntem foarte curioşi în privinţa următoarelor jocuri pe care NVIDIA va alege să le modernizeze grafic cu ajutorul tehnologiei RTX.