NVIDIA a lansat un nou driver Game Ready, ce adăuga funcții noi pentru utilizatorii de placi video GeForce. Acest game ready driver a introdus suport pentru NVIDIA DLDSR, o îmbunătățire pentru Dynamic Super Resolution (DSR) cu AI, plus căteva noi filtre Freestyle care, împreună, îmbunătățesc calitatea imaginii în jocuri clasice.
Gamerii care joacă jocuri ce nu taxează placa video prea mult (titluri precum Prey, Starcraft 2, Diablo III, etc.) pot porni DLDSR pentru a folosi ciclurile rămase ale plăcii video pentru a crește fidelitatea. DLDSR este benefic în special pentru jucătorii care folosesc monitoare 1080p sau 1440p cu o placă video care nu este folosită integral, astfel crescând calitatea grafică în aceste jocuri fără impact asupra performanței.
DLDSR îmbunătățește DSR prin utilizarea unei rețele AI accelerate cu ajutorul nucleelor Tensor, antrenată pentru a recunoaște corect contururile pentru a face diferența între aliasing și detaliile texturilor. Datorită acurateței acestei abordări AI, DLDSR este capabil să îmbunătățească calitatea imaginii în timp ce necesită mai puțini pixeli pentru procesul de renderizare decât super sampling fără DL.
Spre exemplu, DLDSR setat la 2.25x oferă rezultate vizuale similare (claritate îmbunătățită și stabilitate temporală) precum DSR setat pe 4x, dar cu un număr crescut de cadre pe secundă.
DLDSR este acum disponibil în NVIDIA Control Panel și funcționează în majoritatea jocurilor.
Cel mai recent Game Ready driver oferă și trei noi filtre avansate Freestyle – SSRTGI, SSAO și Dynamic DOF – care sunt accesibile prin apăsarea combinației de taste Alt+F3 în timpul gameplay-ului, atunci când interfața GeForce Experiențe pentru jocuri este activată din setările aplicației.
Prin intermediul acestui nou driver, utilizatorii de soluții video GeForce au acum la dispoziție nu mai puțin de trei metode de scalare, în funcție de necesități. Iată o scurtă descriere a fiecăreia dintre acestea:
Noul driver Game Ready lansat de NVIDIA aduce și optimizări speciale pentru proaspăt lansata versiune de PC a jocului God of War. Astfel, suportul pentru DLSS poate crește numărul de cadre pe secundă în God of War în timp ce păstrează nivelul grafic înalt al jocului, oferind o calitate a imaginii comparabil cu rezoluția nativă.
Atunci când este activat DLSS, performanța crește cu până la 45% în rezoluție 4K:
De asemenea, jocul oferă suport pentru tehnologia NVIDIA Reflex, diminuând latența indusă de sistem și îmbunătățind astfel timpul de răspuns al comenzilor. În God of War, suportul pentru Reflex poate reduce latența sistemului cu până la 22% pentru plăcile video din seria GeForce 900 sau mai noi.
Sursa: NVIDIA România