Săptămâna trecută, Alan Wake 2 și-a făcut apariția cu suport pentru NVIDIA DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction. Săptămâna aceasta, Call of Duty: Modern Warfare III se lansează în regim Early Access cu NVIDIA DLSS 3.5 și NVIDIA Reflex, toate prin intermediul celui mai nou driver Game Ready, optimizat pentru noul titlu Call of Duty.
Call of Duty: Modern Warfare III este cap de listă pentru cele opt noi jocuri cu DLSS, printre care Desynced, Jusant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, The Talos Principle 2 și altele. Mai mult, Ray Reconstruction din DLSS 3.5 va fi adăugat în NVIDIA Omniverse.
Perioada de Early Access pentru campania din Call of Duty: Modern Warfare III începe pentru toți cei care au plasat o precomandă, lansarea completă fiind așteptată pe 10 noiembrie. Posesorii de soluții video GeForce pot accelera numărul de cadre pe secundă grație implementării DLSS 3 și pot maximiza calitatea imaginii cu DLAA. Iar gameplay-ul ar trebui să devină și mai responsiv datorită integrării NVIDIA Reflex în Call of Duty: Modern Warfare III încă din prima zi.
În benchmark-ul integrat din Call of Duty: Modern Warfare III, cu toate setările la maxim și rezoluție 4K, performanța ar trebui să fie crescută, în medie, de 1,8 ori atunci când DLSS 3 este activat, permițând gameplay cu setări maxime la peste 100fps pe modelele GeForce RTX 4070 și până la 200fps pe GeForce RTX 4090.
În rezoluție 1440p, DLSS 3 promite un spor de performanța de 1,6 ori, care ar permite gameplay la 100+fps pe întreaga gamă de plăci video GeForce RTX seria 40, și până la 240fps pe GeForce RTX 4090.
În rezoluție 1080p, DLSS 3 promite să multiplice performanța de 1,5 ori și va atingerea pragului de framerate demn de competițiile eSports pe toate plăcile video GeForce RTX seria 40 și până la 300fps pe GeForce RTX 4090.
Pentru utilizatorii de soluții de gaming mobile, DLSS 3 crește performanța de 1,6 ori atât în 1080p, cât și în 1440p, laptopurile cu GeForce RTX 4090 ajungând la 230fps.
Câteodată numită și „lag de sistem”, latența indusă de sistem este timpul scurs între apăsarea unui buton și executarea acțiunii pe ecran. Latența sistemului este critică în jocuri competitive de tip multiplayer, unde scăderea latenței cu Reflex oferă posibilitatea de a ținti mai repede, de a reacționa mai repede și de a avea cea mai bună precizie, oferind jucătorilor un avantaj.
Nu în ultimul rând, cel mai recent driver Game Ready este optimizat pentru Desynced, Jusant și RoboCop: Rogue City.
De asemenea, acest driver adaugă suport și pentru 6 noi monitoare compatibile G-SYNC, pentru o experiență Variable Refresh Rate (VRR) ce face gaming-ul mai fluent:
Sursa: NVIDIA România