Netflix găzduiește jocuri video de ceva vreme, dar 99% dintre utilizatorii serviciului de streaming nu le-au accesat, potrivit CNBC.
Canalul de televiziune a obținut date de la serviciul de analiză Apptopia. Aproximativ 1,7 milioane de oameni accesează, în medie, zilnic jocurile de pe platformă. Netflix are 221 milioane de abonați la nivel global.
Jocurile de pe Netflix au fost descărcate de 23,3 milioane de ori de când serviciul a debutat în noiembrie 2021, cu doar cinci titluri „la bord”. Astăzi, pe platformă sunt disponibile 26 de jocuri, printre care Exploding Kittens, Mahjong Solitaire, Hextech Mayhem, Asphalt Xtreme sau Into the Breach. Compania intenționează să lanseze și un joc bazat pe serialul său de succes „The Queen’s Gambit”.
Trailer Asphalt Xtreme:
Până la sfârșitul anului, Netflix vrea să găzduiască 50 de titluri. Pentru a-și atinge obiectivul, compania a cumpărat trei studiouri producătoare de jocuri video.
Netflix a luat cu asalt piața într-un moment mai dificil pentru industrie, care este afectată de inflație, recesiune și războiul din Ucraina. Vânzările de jocuri video au scăzut cu 38% în iulie pe piața europeană, comparativ cu aceeași lună din 2021. Un declin a fost consemnat, de asemenea, în Statele Unite.
Pentru a reda un joc, care este selectat din secțiunea specială din aplicație, utilizatorul trebuie să îl instaleze pe dispozitiv. Serviciul este compatibil cu telefoanele sau tabletele cu sistem de operare Android 8.0 sau mai recent și cu dispozitivele care rulează platforma iOS 15 / iPadOS 15 sau o versiune mai recentă.
Mai sunt necesare, de asemenea, pentru a reda jocurile o conexiune la internet și spațiu liber pe dispozitiv.
Pot accesa titlurile doar utilizatorii care dețin un abonament la Netflix activ.
Sursa: The Verge