Red Faction: Armageddon continuă povestea din
titlul precedent al seriei, acţiunea având loc după 50 de ani de la
evenimentele din Red Faction: Guerilla. Locuitorii
Planetei Roşii sunt nevoiţi să se retragă în subteran din cauza
distrugerii principalului terraformer de pe Marte. Jucătorul intră
în pielea lui Darius Mason (nepotul eroului din
Guerilla), care, păcălit fiind de un grup de cultişti,
eliberează o rasă extraterestră ostilă dintr-un
templu marţian străvechi.
Jocul abandonează formula open world din Red Faction:
Geurilla, preferând abordarea clasică, în mare măsură
liniară, şi păstrând elementul distinctiv al seriei:
posibilitatea de a distruge mediul înconjurător.
Darius este în permanenţă atacat de un număr impresionant de
inamici, împotriva cărora poate riposta folosind atât
arsenalul bogat din joc, cât şi noile abilităţi
din Armageddon, ce pot fi achiziţionate de la staţiile de upgrade
presărate prin joc.
În ciuda stilului artistic prea generalist, atunci când vine
vorba de partea tehnică, Volition şi-a făcut foarte bine treaba în
ceea ce priveşte Red Faction: Armageddon.
Distrugerea în timp real arată foarte bine, iar versiunea
de PC oferă suport pentru DirectX 11. De altfel,
framerate-ul atunci când este folosit DirectX 11 tinde să fie
superior celui obţinut de versiunea DirectX 9 a jocului.
Din păcate, lipseşte multiplayerul competitiv,
singura posibilitate de a aborda Armageddon în mai mulţi jucători
fiind modul Infestation, în care o echipă de până
la patru oameni trebuie să respingă valurile interminabile de
extratereştri ostili.