Philips a anunțat un nou brand de produse de gaming, Evnia, care se diferențiază de concurență prin accentul pus pe stil și eleganță.
Produsele de gaming au de obicei logo-uri pronunțate, linii agresive și luminițe RGB, dar Evnia evită aceste clișee adoptate în masă de producători. Potrivit Philips, „definiția unui gamer tipic este mai diversă ca niciodată”, iar aceasta nu mai este o activitate cu care sunt asociați doar adolescenții.
Primul produs al mărcii, un monitor numit Philips Evnia 34M2C7600MV, vine cu finisaje albe și argintii și cu tehnologie Ambilight, împrumutată de la televizoarele companiei.
Display-ul curbat folosește tehnologie mini-LED, are diagonală de 34” și oferă rezoluție de 3.440 x 1.440 pixeli. Rata de refresh maximă oferită este de 165 Hz. Dispozitivul este certificat HDR 1400, are timp de răspuns foarte mic și dispune de tehnologia Adaptive Sync.
Monitorul va debuta pe piață în luna decembrie la prețul de 2.070 de euro.
În ianuarie vor fi disponibile mai multe modele de monitoare Evnia. Cel mai ieftin, 27M2C5500W, va costa 580 de euro.
Sub acest brand Philips va mai lansa, începând cu vara viitoare, modele de tastaturi, mouse și căști.
Piața de periferice și accesorii de gaming încă se descurcă bine, în ciuda problemelor economice globale. Pe acest segment vânzările au crescut în SUA cu 19% în septembrie, comparativ cu septembrie 2021, până la 490 de milioane de dolari. În același timp, vânzările de jocuri video au consemnat un declin de 7%.
Acum ne puteți urmări și pe canalul oficial de Telegram.
Sursa: Hardware Zone
Foto: Philips