The Witcher 2: Assassins of King

| 11.06.2011
The Witcher 2: Assassins of King

Lumea din The Witcher 2 este un violent loc volatil umplut cu un
ascuns caracter egoist. Ca Geralt monstru ucigaş de Rivia, veţi
avea nevoie pentru a combate fiare numai că nu şi bandiţi, un caz
de amnezie şi percepţia publicului că sunteţi responsabil pentru
regicid, dar, de asemenea, naviga între figuri puternice şi
descoperi în mijlocul unei conspiraţii complexe exprimate imens de
-obsedat de putere şi monarhi utilizatori magie. Este o aventură în
cazul în care alegerile care apar palmă neimportantă povestea în
direcţii neaşteptate şi unul care nu compromite ficţiune în numele
de convenienţă sau accesibilitate. În unele moduri aceste calitati
sunt defecte, dar ele contribuie de asemenea la o lume care se
simte convingătoare, făcând iniţială inaccesibilitatea acesteia par
neînsemnate în raport cu intriga şi revelaţii încorporate în
continuare.

Personajele din The Witcher 2 există într-un teren de monştri,
bodysnatchers cereşti şi magie, şi, deşi există stereotipuri de
mers pe jos în jurul, ei nu sunt toate tipice joc video fantezie
tarif. Chiar şi eroi sunt fără speranţă ar trebui auto-servire,
arogant şi obraznic. Acesta nu este un joc de frica de a picta
personajele sale ca rasisti, sexists, betivi sau doar oameni, în
general, reprobabilă guvernate de teamă şi nesiguranţă, inclusiv
Geralt şi prietenii săi. Aceste stil ca salvatori şi lideri au
defecte mult mai mult de secrete şi-au lăsat, iniţial, pe, şi ca
urmare personajele nu simt ca distribuitoare Pez de fraze fragil,
se simt uman.
Există atât de multe implicaţi în complot labirintice jocului de
conspiraţii, blesteme străvechi şi apucă puterea este usor sa te
pierzi. Dacă nu a jucat original 2007, se aşteaptă să-şi petreacă
un timp de depănat în nedumerire. Există un jurnal pentru a vă
ajuta să rezolve principalele personalităţi, dar puţin să vă ajutor
atunci când personajele vorbesc doar în colocviale. Aruncă într-o
povestire câteva elemente care aparent pop-up la întâmplare, cum ar
fi flashback-urile stilizate animat şi momente în care controlul
este scurt trecut de la Geralt în alte caractere, şi pacing Witcher
2 poate fi derutant. În ciuda faptului că, se împrumută
autenticitate în continuare la lume că un conducător al unei
regiuni nu ar avea timp pentru a se explica atunci când nume de
referinţă şi de locuri. Geralt de asemenea, o figura bine-călătorit
de renume, ar avea nevoie de cineva cu greu pentru a descrie
diferenţa dintre Aedirn, Kaedwen şi Temeria. Deci, în timp ce
personajele nu lansa adesea în explicaţii detaliate, se potriveşte
ficţiune având în vedere Geralt nu este genul Paragon-standard
naivi de moralitate intensificarea departe de oraşul său natal,
pentru prima dată.

Geralt în fondul de conflicte majore şi, deşi acesta furnizează
asistenţă critică, el nu este niciodată erou evident. El este temut
de locuitorii oraşelor şi soldaţi din cauza aspectului şi
reputaţiei sale, şi el ca defectuoasă, după cum doriţi ca el să
fie. Deciziile pot fi la fel de minor ca determinarea modului de a
face cu un negustor ambulant de droguri-un orăşel la subcotare
importanţa unuia dintre motivaţiile joc important în realizarea de
dragoste. Nu există nici 7.2 la rating de rău atunci când vă
alegeţi pentru a lovi cu pumnul pe cineva în faţă. Nu există nici
un metru moralitate, la toate. În schimb, quest-uri şi oportunităţi
de schimbare pentru a se potrivi versiunea de Geralt. Se pretează
la o schimbare înveselitor experienţă, ca răspunsuri dialog ar
putea declanşa rezultatelor lumesc ca dezamăgire un daruitor quest
sau modifica în mod semnificativ calea progresiei principal,
mergând chiar până în determinarea pe care parte stai în conflicte
majore.

Deşi The Witcher 2 nu oferă un număr foarte mare de quest-uri,
niciunul simt ca eforturile arbitrare. Chiar şi quest-uri de bază
ucide caracteristică mai multe etape, solicitându-vă pentru a
explora terenul din jurul centrelor de joc a populaţiei, creaturi
vânătoare şi, eventual, lovi la cuiburi şi creaturi mai formidabil.
Unele implică stealth, unele de colectare, şi toate sunt
împachetate în poveste suficient pentru a face eticheta
„side-quest” par a fi inadecvate. Fie că este vorba de a se
aventura în adâncimi de o pădure presimţire ruină şi care se ocupă
cu spiritele furios sau de negociere cu o Succubus Warren într-un
munte, cu puţine excepţii quest-uri din The Witcher 2 refuză să se
amestece în ceata uitarii.

Este un pic dezamăgitor voice acting-şi scris nu sunt în mod
constant la acelaşi nivel ca alte aspecte ale jocului. Multe linii
pentru Triss, interesul Geralt de dragoste a lui iniţială, nu sunt
livrate cu convingerea altora pe exprimate, expresiile Geralt în
luptă sunt repetate prea des, şi pentru utilizări cât mai multe
hilariously brusc de blasfemii ca acolo sunt, unele dintre
blestemau se simte ca desi este doar acolo pentru a masca lipsa de
substanţă. Totusi, este o îmbunătăţire dramatică peste Witcher
original, şi numai observa aici, pentru că atât de multe alte
aspecte ale jocului sunt atât de uimitoare.

Vizuale, în special, sunt în mod constant superb. Deşi am
confruntat cu unele probleme de performanţă pe zi de lansare, un
conducător auto actualizare permis juca fără probleme pe setările
de max cu un GeForce GTX 580 card, iar jocul încă arată foarte bine
la setări reduse. Cu condiţia să poate transforma totul,
perspective rezultate virtual sunt de neegalat în jocurile moderne
role-playing. De la înălţimi falnic de metereze asediat de la bun
început de joc la pădurile din jurul oraşului strălucitoare
Riverside de rămăşiţe care plutesc, The Witcher 2 este unul dintre
cele mai frumoase jocuri poţi să te joci. Efectele de iluminare
grinzi ca Bloom prin copaci şi aprinde vârfuri de munte face toate
Aventurandu mai interesant, şi animaţii sunt mult mai naturale şi
plauzibile decât în aventura lui Geralt anterioare. Efecte speciale
impresiona, şi face acest lucru mai multe efecte subtile, cum ar fi
blocată în detaliu fiecare dintre barăci uzate şi murdare rămăşiţe
care plutesc, sau cascada care taie prin pereţi Vergen de munte
stancos. Este o lume construită cu grijă, unde totul se simte
personalizat construit, nimic copiat.

O mulţime de timp în mod clar a intrat în designul interfeţei, de
asemenea. Este toate artistic prezentat, dar nu fără
defecte.Procesul de aplicare a mutagene este ciudat criptic, şi
separarea crearea poţiune şi a consumului în diferite meniuri este
ineficient.Sunt inconveniente minore, dar va sta în orice funcţie
pe care favorizează prezentare stralucitoare. Sunt un fraier pentru
colectarea plantelor şi reactivi pentru a crea armuri puternice şi
poţiuni prea, şi, deşi există o mulţime de faptul că, în The
Witcher 2 , frustrările ca element de navigare lista sclifosit şi
incapacitatea lui Geralt să scape de obiecte de inventar pentru
depozitare servi ca pete inflamat. Asteptati-va crize frecvente de
cumpărare şi de vânzare pentru a rămâne sub un capac de greutate,
care suge-te mai mult timp decât ar trebui.

Toate această colecţie şi crafting îmbunătăţeşte abilităţile lui
Geralt în luptă, care, în afară de o annoyances câteva, sunt rapid
şi distractiv, fără a pierde adâncime. La începutul The Witcher 2
eşti aruncat în situaţii precare şi trebuie să ia imediat profita
de toate aspectele legate de sistemul de luptă.Geralt se bazează pe
două săbii – oţel pentru umanoizi şi argint pentru monstri – pentru
a face pagube. Pentru a completa acest lucru el poate configura
capcane, arunca bombe, arunca cutite si robinet într-un număr de
abilitati magice pentru a sculpta până opoziţie în lupte în timp
real.Gestionarea tuturor acest lucru este destul de uşor, odată ce
te confortabil cu roata comanda care incetineste timp permiţând în
acelaşi timp accesul la săbii, şi obiecte magice.Trucul este
imaginind ceea ce face totul chiar de la deschiderea momente
Witcher 2, de la modul în care semnul magic Yrden blochează duşmani
în lanţuri de energie temporar la duşmani cum Axii poate de control
al mintii. Trebuie neaparat sa profite de toate aceste elemente,
dacă vrei să reuşeşti de la început cu dificultate cotite. Odată
peste viteza iniţială de dificultate-bump, luptele devin variat,
satisfăcând secvenţe de mânuirea sabiei obisnuite, deşi luptele
seful, odata ce cresc obişnuit la scara lor spectaculoase, poate fi
infuriatingly pedepsi.

Ca niveluri de Geralt, puncte de talent pot fi distribuite pe un
copac de calificare pentru a îmbunătăţi capacităţile existente,
precum şi debloca ca cele noi, deşi specializare scade necesitatea
de a utiliza toate opţiunile luptă. De dumping puncte în linia de
talent magic, de exemplu, semnul Quen ia pe o semnificaţie sporită,
permiţând Geralt pentru a bloca temporar atacurile primite cu
citarea un scut electric că evacuările dăunătoare şuruburile de
agresori. Combinat cu o vraja alimentat-up aprinderea la singe
duşmani cu mingi de foc şi, în cele din urmă, un indicator de
adrenalină, există nu este la fel de mult de o nevoie de a utiliza
fiecare calificare pentru a supravieţui întâlniri. Lupta este încă
distractiv tot şi îmbunătăţirea competenţelor permite creşteri
vizibile la putere în timpul luptei, dar se simte înapoi trebui să
se bazeze pe fiecare calificare de la bun început şi apoi un număr
mai mic spre sfârşitul. Chiar şi aşa, este un sistem flexibil, şi
una care beneficiază de o sumă ordonată de opţiuni de luptă bine
definite în loc de o sumă copleşitoare care se suprapun cu
funcţionalitate.

Este, de asemenea, un sistem care pedepseşte greşeli. Dacă nu
sunteţi atent va dura doar o chestiune de secunde, pentru a fi
tocat de Harpiile şi eviscerat de Wraiths. Sistemul poţiune este
setat astfel încât să nu se poate bea cu nesaţ refacere elemente
mijlocul luptei. În schimb, le bea jos înainte de a începe o
întâlnire pentru a creşte rata de regenerare a sănătăţii şi
vigoarea (care limitează utilizarea magic şi parrying), adică chiar
şi atunci când efectele sunt active intr-o lupta, tot nu pot
percepe în luptă pasare atac butoane şi se aşteaptă să facă nimic,
dar mor. Acest tip de sistem care mai multe forţe grijuliu, combate
iscusit face minuni pentru sentiment de satisfacţie după compensare
un grup de inamici fara sa te simti neloiale. O zona cu adevărat
problematic de luptă este sistemul de direcţionare, care pot fi
Jumpy şi imprecis în cel mai rău ori. Este posibil pentru a bloca
pe la obiectivele singur, dar în grupuri mari când duşmanii se
schimba pozitiile, turnare vrăji şi fotografiere săgeţi, nu este
destul de usor de schimbare a accentului Geralt la o ţintă dorită
într-o rapid, mod precis, care poate duce la frustrant
decese.

The Witcher original a avut probleme tehnice atunci când a lansat,
făcând nivelul 2 Witcher relativ al poloneză cu atat mai
impresionanta. Am avut doar o mână de bug-uri prin intermediul a
alerga întreaga mea prin joc, şi doar una sau două accidente.Pentru
acest lucru să fie cazul în care aceasta devreme pentru un joc de
acest complex, am să cred că e un semn bun pentru oricare ar fi
conţinutul este de a urmări. Şi acolo va fi mai mult, pentru a fi
siguri, având în vedere cât de multe conflicte nerezolvate sunt
stârnite tot parcursul a rula 2 Witcher lui. Până la sfârşitul
unora dintre întrebările majore sunt raspuns, dar este greu să se
simtă în întregime conţinutul având în vedere modul în care
conflictul major la scară largă este în mod clar lăsat deschis
pentru a viitoarelor tranşe de franciza.

The Witcher 2 este un dens, profund rol-playing experienţă în cazul
în care deciziile dvs. au un impact semnificativ asupra nu numai
structura de quest-uri individuale, ci şi direcţia de complot
principale. Lumea sa este uimitor de realizat, cu efecte frumoase
şi o atenţie obsesivă pentru detalii. Terenul refuză cu
încăpăţânare de a încetini şi de multe ori neaşteptat spirale în
crescendo de trădări şi revelaţii sălbatice implică o distributie
foarte mare de personaje intrigant care nu se simt ca
stereotipurile obosit joc video, se simt uman. Combinat cu designul
remarcabil mediu şi într-o măsură mai mică scris decent şi voice
acting, atmosfera din The Witcher 2 este unul de autenticitate de
neegalat. Săbii fast-paced şi sistem de lupta vrăjitorie, deşi nu
fără quirks, oferă o mulţime de divertisment, precum şi sistemele
de meşteşugărit şi alchimia înseamnă că de stimulente pentru a
explora şi de a colecta. The Witcher 2 este alternativ ofensator şi
duios, tuciuriu şi superba, şi nu încetează să surprindă. Este unul
din titlurile mari de 2011, şi unul dintre cele mai bune RPG-uri
din ultimii ani.

Tags:
Urmărește Go4Games.ro pe Google News