Electronic Arts a început să ofere şi mai multe detalii despre
cum gameplay-ul lui FIFA 12 va fi semnificativ
îmbunătăţit faţă de cel din jocurile precedente ale seriei. În
trecut, am putut arunca o privire asupra noilor componente Player Impact Engine şi
Pro Player Intelligence, acum a venit vremea
ca producer-ul jocului, David Rutter, să ofere mai
multe detalii despre Tactical Defence şi
Precision Dribbling, celelalte mari îmbunătăţiri
pe care FIFA 12 le va duce în această toamnă.
Astfel, conform spuselor lui Rutter, principalul obiectiv al
echipei EA Sports atunci când vine vorba de simularea unei apărări
realiste a fost eliminarea modului automat în care se
realiza pressingul în ediţiile mai vechi FIFA, prin
apăsarea continuă a unui singur buton. Întreaga apărare putea fi
destabilizată foarte uşor prin intermediul acestei metode, toţi
jucătorii concentrâdu-se în jurul fotbalistului advers ce avea
posesia balonului. Lucrurile se vor schimba semnificativ în noul
FIFA 12, fiecare fundaş având mai mult
posibilităţi de a reacţiona, în funcţie de slăbiciunile
adversarului. Astfel, spre exemplu, un fotbalist care se
bazează pe jocul cu un anumit picior poate fi împins până în tuşă,
fiindu-i astfel blocată principală „metoda de exprimare”. Mai multe
detalii, atât despre Tactical Defence, cât şi
despre Precision Dribbling, în filmuleţul de mai
jos.
De asemenea, EA Sports au mai oferit un exemplu video despre cum
funcţionează Pro Player Intelligence, de această
dată concentrându-se pe viziunea de joc a fiecărui
fotbalist şi cum a fost implementată această caracteristică în
FIFA 12:
FIFA 12 va fi lansat pe 30 septembrie în
Europa, versiunile de PC, PlayStation 3 şi Xbox 360
urmând a fi identice anul acesta.