Un off-road racer superb cu alte noi functiuni si improvizatii
spre deosebire de predecesorul sau.
Jocul a fost testat pe urmatorul sistem:
Processor: AMD Athlon 64 x2 @ 2.4 Ghz
Placa Video: ATI Radeon HD 4650 1GB
Placa Sunet: incorporata
Memorie Ram: 2GB
Bune:
-Curse noi si variate fata de DiRT2
-Optiuni detaliate pentru dificultate si asistenta in timpul
curselor
-Varietate mai mare de masini
-Presentare fantastica
-Split-screen multiplayer
Rele:
-Foarte imersiv
Cand DiRT2 a fost lansat in 2009, a avut o cariera variata si
lunga, numeroase optiuni de multiplayer, prezentare minunata, dar
nici una din aceastea nu a completat formula pentru rezolvarea
ecuatiei, dar DiRT3 aduce continut nou pentru jucatori, atat pentru
veterani cat si pentru nou-veniti.
DiRT3 m-a facut sa devin un fan pentru cursele de tip raliu din
nou. Nu numai ca mi s-a parut un joc distractiv de simplu, dar
acest lucru a fost sustinut de motorul de fizica care te provoaca
la diferite incercari de abordare a traseelor.
As putea spune ca este o cursa de dragoste pe un motor grafic
stelar, cu o varietate de curse care isi pastreaza drept lucru
interesant masinile pe care ti le ofera aceastea pentru ca tu sa
iti alegi ce iti convine: avem masini din anii ’60, ’70, ’80, Grupa
B (din care face parte faimosul Audi Quatro), si Modern.
Oricum, de masini nu vom duce lipsa in acest joc, asa ca voi vorbi
despre noul mod introdus in joc numit Gymhkana (Jimcana). Acest tip
de eveniment este bazat pe efectuarea unei serii de cascadorii si
trucuri cu masina, astfel incat la expirarea timpului sa aveti un
punctaj peste minim pentru a primi macar o medalie de bronz.
Cascadoriile constau in derapari controlate, sarituri, intoarceri
de 360 de grade, iar toate acestea acestea trebuiesc indeplinite in
completa armonie, astfel inlantuirea unui drift cu o saritura va
aduce un multiplicator pentru punctaje.
In afara de Gymhkana apar si clasicele evenimente gen Rally-Cross
(curse sprint sau circuit cu oponenti) , Trailblazer (sprint pentru
determinarea celui mai scurt timp din competitie) , Head2Head
(cursa cap la cap cu un alt sofer) si LandRush (curse cu camioane
si buggy-uri )
Doar din imaginile postate pe mine putem observa ca DiRT3 aduce un
aer noi, si total diferit fata de ceea ce am primit de la DiRT2.
Noul motor grafic de la Codemasters a reusit sa reproduca anumite
peisaje si drumuri din Finlanda, Monaco, Kenya si altele zone la
care nu am ajuns, sau nu imi amintesc. Este cu adevarat un nou aer,
mai nou, mai serios, te face sa opresti masina langa un lac din
Finlanda, si sa tot faci screenshot-uri pentru wallpaper sau pentru
a te lauda altor jucatori.
Dar, am mai observat ceva: tonul de culoare folosit pentru
reproducerea mediilor din Kenya imi aminteste de cel al lui
Resident Evil 5; acel maroniu combinat cu verde, dar singura
diferenta este ca lui DiRT3 ii sta bine maro.
Am fost in special impresiont de performantele care jocul mi le
ofera la un sistem atat de modest ca al meu. Setarile au fost aduse
pana la high, in afara de umbre, pe care le-am lasat la medium, in
rest cu 2X Anti-Aliasing jocul se comporta minunat, chiar si cand
particip la cursele cu multi oponenti pe ecran.
As putea spune in incheiere ca DiRT3 este recomandat tuturor celor
care cauta ceva diferit fata de a fost scos pana acum pe piata in
materie de curse!