Ai vrut vreodată să te joci un joc mai vechi dar dintr-o perspectivă total nouă? Acum, datorită upgrade-urilor pentru NVIDIA RTX Remix accesul la DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction poate transforma acest vis în realitate. Construit pe baza NVIDIA Omniverse, RTX Remix permite modderilor să remasterizeze jocuri clasice cu Full Ray Tracing, DLSS, NVIDIA Reflex, asset-uri moderne cu fizică realistă și unelte de texturare cu AI generativ.
Ca urmare a lansării versiunii Open Beta din ianuarie, RTX Remix primește noi funcții și optimizări, în frunte cu adăugirea NVIDIA DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction, care promite să îmbunătățească calitatea vizuală în fiecare mod creat. Acesta sporește fidelitatea, fluența și calitatea efectelor Ray-Traced, așa cum s-a întâmplat în, de exemplu, în jocul Portal with RTX. Comunitatea de modding deja lucrează la proiecte RTX Remix, care folosesc DLSS 3.5, în jocuri precum Half-Life 2, Dark Messiah of Might & Magic și Deus Ex.
Everspace 2, shooter-ul spațial single-player, primește upgrade-ul la Unreal Engine 5 odată cu update-ul Incursion, cu un upgrade de la DLSS 2 la DLSS 3. Este promisă o dublare, în medie, a numărului de cadre pe secundă, în rezoluție 4K, datorită DLSS 3 Frame Generation, în timp ce NVIDIA Reflex asigură un gameplay mai responsiv.
Gray Zone Warfare, un nou first person shooter tactic, s-a lansat cu suport pentru DLSS 3 Frame Generation, capabil să multiplice numărul de cadre pe secundă, în medie, de 2,7 ori în rezoluție 4K, cu setările grafice pe Epic. Mai mult, toți posesorii de soluții video GeForce recente pot activa NVIDIA Reflex, care promite să reducă latența sistemului în acest titlu cu până la 54%.
Între timp, MotoGP 24 s-a lansat cu suport pentru DLSS 2, asigurând astfel performanță optimă din prima zi.
Sursa: NVIDIA România