NVIDIA a dezvăluit DLSS 3.5, cea mai nouă versiune a rețelei neurale AI capabile să îmbunătățească calitatea imaginilor afișate în jocuri video. DLSS 3.5 oferă o nouă funcție numită Ray Reconstruction, care îmbunătățește calitatea imaginilor Ray Traced pentru toate plăcile video GeForce RTX, prin înlocuirea denoiserelor manuale cu o rețea AI antrenată de un supercomputer care generează pixeli de calitate și precizie mai mari între razele produse.
Noua versiune de DLSS va fi implementată de producătorii de jocuri în următoarele titluri:
DLSS 3.5 vine și pe GeForce Now atunci când Alan Wake II și Cyberpunk 2077: Phantom Liberty vor fi disponibile în cloud în aceeași zi cu lansarea oficială. De asemenea, utilizatorii GeForce Now vor pot face streaming din cloud update-ului cu DLSS 3.5 pentru Portal with RTX.
Pe lângă aceste jocuri, DLSS 3.5 îmbunătățește calitatea imaginii și în aplicații 3D în timp real pentru creatori. Ray Reconstruction va fi inclus în următoarele actualizări pentru D5 Render, Chaos Vantage și NVIDIA Omniverse.
Iluminare completă Ray Traced în timp real a fost un pas foarte important în călătoria noastră către fotorealism în jocuri, și am atins acest scop cu Cyberpunk 2077 RT Overdrive Mode, Minecraft with RTX și Portal with RTX. Cu adiția Ray Reconstruction în NVIDIA DLSS 3.5, dezvoltatorii sunt ajutați de AI pentru a îmbunătăți lumile pe care le creează prin creșterea calității imaginii mai mult decât s-a crezut posibil înainte.
– Matt Wuebbling, VP of Marketing, NVIDIA
Datorită tehnologiei inteligente din DLSS 3.5, alimentată de puterea de randare AI, poți experimenta cea mai nouă locație Dogtown, din Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, la cea mai bună calitate — cu imagini mai clare, mai precise, iluminare mai precisă și cel mai ridicat număr de cadre pe secundă.
– Jakub Knapik, VP of Art, Global Art Director, CD PROJEKT RED
Noua funcție Ray Reconstruction din DLSS 3.5 randează lumea noastră fully Ray-Traced mai frumos ca niciodată, ducându-te mai aproape de povestea din Alan Wake II.
– Tatu Aalto, Lead Graphics Programmer Remedy Entertainment
Integrarea lui DLSS Ray Reconstruction cu D5 Render marchează a treia colaborare tehnică cu NVIDIA, după DLSS SR și FG, ceea ce îmbunătățește și mai mult calitatea imaginii oferită de capabilitățile de randare în timp real ale D5 Render. Așteptăm cu nerăbdare să explorăm și mai multe posibilități cu NVIDIA în viitor.
– Jessie Huang, VP, Head of Marketing, D5 Render
Sursa: NVIDIA România