Seria Splinter Cell a împlinit nu mai puțin de 20 de ani, primul titlu fiind lansat pe 17 noiembrie 2002, în exclusivitate pentru prima generație de console Xbox. Ulterior, în 2003, jocul a devenit disponibil și pe PC, PlayStation 2 și Nintendo GameCube. Pentru a celebra acest moment, dar și pentru a oferi un update asupra viitorului seriei, membri-cheie ai studioului Ubisoft Toronto, ce lucrează la remake-ul primului Splinter Cell, s-au adunat pentru a rememora elementele care au definit experiența de joc revoluționară de acum două decenii.
Astfel, în clipul de mai jos, îi puteți asculta pe Chris Auty (Creative Director), Christian Carriere (Technical Director), Andy Schmoll (Senior Game Designer) și Zavian Porter (Associate Level Design Director), iar în galeria atașată puteți admira noi concept artworks ce vor sta la baza remake-ului Splinter Cell.
Remake-ul Splinter Cell va fi construit cu ajutorul motorului grafic Snowdrop, pentru a livra gameplay modernizat, alături de grafică de generație următoare, iar povestea jocului va fi actualizată.
Engine-ul Snowdrop va facilita și evoluția sistemului de lumini și umbre dinamice care a scos în evidență seria Splinter Cell încă de la începuturile sale.
Ubisoft nu a comunicat încă o eventuală perioadă de lansare pentru remake-ul jocului Splinter Cell.
Sursa: Ubisoft